ASISTENT COMERCIAL

Candidatul ideal:

  • Experiență în domeniul comercial (departamentele: achizitii, vânzări, logistică) de minim 3 ani;
  • Studii superioare în domeniul economic, financiar sau drept;
  • Cunoștințe operare MS Office (Excel si Word), Adobe Acrobat, SEAP;
  • Cunoștințe în domeniul vânzărilor, achizițiilor, licitațiilor online și offline, corespondență comercială;
  • Abilități de comunicare în relația cu furnizorii, analiză și planificare;
  • Gândire analitică, responsabilitate, amabilitate, seriozitate și atenție la detalii;
  • Personalitate energică, perseverentă, dinamică, dornică de autoperfecționare.

Cerințe:

  • Să pregatească ofertele tehnice, comenzile și livrările;
  • Să centralizeze/arhiveze documente;
  • Să verifice anunțurile licitațiilor SEAP sau ale altor site-uri de specialitate;
  • Să realizeze comunicarea scrisă și telefonică cu furnizorii, clienții și diverse institutii publice/private;
  • Să întocmească diverse contracte cu furnizorii, clientii, colaboratorii;
  • Să pregătească și să depună documentația aferentă licitației;
  • Să întocmească diverse documente comerciale;
  • Să pregătească rapoartele comerciale (achizitii/vânzari/licitatii);
  • Să verifice și să organizeze dosarele proiectelor.

Beneficii:

  • Catering la pranz;
  • Asigurare de sanatate;
  • Training-uri de formare profesionala
  • Salariu motivant

Tip job: full time

Termen limită pentru depunerea CV-ului: 9 iulie 2018

Dacă consideri ca ești persoana potrivită, trimite-ne CV-ul la adresa hr@sentio.ro

Firma angajatoare are sediul în Iasi și activează în domeniul comerțului cu echipamente electrice.