ASISTENT MANAGER

Candidatul ideal:

  • Sudii superioare;
  • Limba engleză nivel mediu (scris, vorbit);
  • Abilități de operare PC (MS Office – Excel, Power Point) nivel avansat;
  • Capacitate de organizare;
  • Atitudine pozitivă, responsabilă, orientată spre rezultate;
  • Abilități de comunicare și relaționare;
  • Capacitate de a respecta termene limită.

Descrierea jobului:

  • Preluarea și redirecționarea apelurilor telefonice;
  • Primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate;
  • Preluarea, înregistrarea, distribuirea la departamentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a documentelor primite din partea partenerilor și clienților;
  • Asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail;
  • Asigurarea activității de informare generală pentru clienţi şi furnizori;
  • Stabilirea necesarului de birotică și transmiterea către departamentul de achiziție;
  • Elaborarea și redactarea documentelor și rapoartelor cerute de management;
  • Participarea la ședintele de lucru și redactarea minutelor întâlnirilor;
  • Participarea la organizarea evenimentelor din cadrul firmei;
  • Activități de protocol.

Oferim:

  • Posibilitate de dezvoltare profesională;
  • Condiții avantajoase de muncă, într-un mediu de lucru profesionist;
  • Contract de muncă pe perioadă nedeterminată.

Tip job: full time

Termen limită pentru depunerea CV-ului: 21 iulie 2018

Dacă te potrivesti cu cerintele postului, trimite-ne CV-ul la adresa hr@sentio.ro

Firma angajatoare are sediul în Iași și activează în domeniul comerțului online.
Activitatea firmei este orientată spre clienți și urmărește în permanență obținerea unor rezultate pozitive.