Specialist Content Marketing

Ce este necesar să știe: 

  • Cum să manevreze ușor cuvintele, să le măsoare, să le simtă, să le taie și să nu cedeze până nu meșterește o reclamă (Facebook Ads, Google Adwords), un articol sau un newsletter care, de la prima vedere, îl va atrage pe cel interesat să citească cu drag până la capăt
  • Să creeze conținut atât pentru reclame atractive cât și pentru site-uri sau articole de blog, pe care îl corelează cu imaginile într-un mod sugestiv
  • Cum funcționează rețelele de socializare și care sunt punctele forte ale acestora
  • Să crească numărul de fani pe Facebook și pe celelalte rețele de socializare, dar, mai ales, să știe ce este și mai important decât numărul lor
  • Facebook Ads
  • Google Adwords
  • Să vadă în Facebook, LinkedIN și Twitter mai mult decât niște site-uri de socializare
  • Să crească numărul de abonați la blog, la canalul de Youtube și newsletter
  • Operare PC și Microsoft Office
  • Să citească și șă scrie în limba engleză, minim nivel mediu (materialele după care se va ghida în dezvoltarea sa pe acest domeniu, vor fi în limba engleză).

Ce va face persoana potrivită:

Scrie conținut clar, atractiv – cu o voce distinctă. Activitățile incluse sunt:  

  • Creare și administrare rețele de socializare
  • Postări Social Media
  • Creare de strategii și metode de promovare a brandurilor pe social media atât în mod organic cât și prin Facebook Ads și Google Adwords
  • Creare calendare editoriale pentru social media și blog
  • Analiza și măsurare conversii din rețelele de socializare
  • Identificare și personalizare imagini de calitate pentru conținutul creat
  • Conținut și articole pentru blogul companiei și al clienților
  • Conținut pentru site-uri/ landing pages / sales pages
  • Editare și corectare texte
  • Comunicate de presa
  • Interpretare brief-uri de copywriting
  • Content management
  • Utilizare principii SEO pentru a maximiza efectul textului
  • Studii de caz
  • Newslettere
  • eBook-uri
  • Prezentări de vânzare
  • Colaborare cu designeri, specialiști PR și alți colegi în proiectele de marketing
  • Cercetări de calitate și interviuri
  • Rapoarte de industrie.

Ce va primi: 

  • Distracţie (nu este opțională ☺)
  • O atmosferă de lucru mai mult decât plăcută 
  • Bibliotecă cu cărți pe care să le citești în timpul orelor de lucru 
  • Training și susținere din partea colegilor în desfășurarea activității
  • Salariu competitiv
  • Team leader bun și înțelegător
  • Bonus de performanță – pe baza rezultatelor obținute conform criteriilor de performanță agreate
  • Seriozitate (salariul și bonusurile le vei primi fără întârzieri… de fiecare dată!)
  • Creșterea salariului după primele 6 luni de activitate, în funcție de cunoștințele, experiența și plusul de valoare adus companiei. 

 

Tip job: full time

Termen limita de aplicare: 17 iunie 2018

Dacă consideri că ești persoana pe care o căutăm, trimite-ne CV-ul la adresa hr@sentio.ro .