fbpx

Millennials sunt cunoscuți ca generația Y și se referă la persoanele născute în perioada 1982 – 2000.

Indiferent de natura afacerii tale, generația Millennials reprezintă viitorul tău, de aceea este important să cunoști cine sunt cei din această generație, cum lucrează și cum îi poți integra în compania ta.

Iată care sunt cele mai importante 3 lucruri pe care care trebuie să le știe orice angajator despre generația Millennials pentru a supraviețui și a prospera în anii care urmează.

1. Cei din generația Millennials se percep pe ei ca individualități

Cei din generația Millennials au fost crescuți de către generația Baby Boomers, care au avut un impact major asupra modului în care s-au dezvoltat. Mulți părinți din generația Boomers și-au crescut și educat copiii să creadă că sunt cei mai importanți și le-au oferit oportunitatea să aibă puncte de vedere proprii.

În timp ce această generație ne este nouă cunoscută ca Millennials, membrii ei nu se autointitulează așa. Cel mai adesea ei nu se identifică cu această denumire și nu recunosc termenul de generația Y. Majoritatea vor să fie priviți ca individualități și nu ca un grup care are aceleași trăsături, valori și idealuri. Adulții din generația Millennials caută personalizarea la locul de muncă. Cunoscând asta, companiile trebuie să creeze joburi cât mai personalizabile cu putință pentru ei.

Millennialii vor un program flexibil, șansa de a-și crea propria denumire a jobului și libertatea de a-și decora spațiul de lucru după bunul plac. Companiile millennialfriendly le oferă posibilitatea angajaților să migreze de la un post la altul pentru a vedea ce li se potrivește.

2. Generația Millennials caută în permanență recunoașterea meritelor

Părinții, profesorii și cultura în care au crescut, le-au inoculat ideea că trebuie să primească un premiu pentru tot ceea ce fac. Participarea la competițiile sportive, la concursuri școlare și chiar diplomele școlare de la finalul anului i-au format în acest spirit. Din acest motiv, generația millennials cere recunoaștere, premii și feedback permanent. Deoarece pe parcursul vieții au primit mereu un feedback pentru fiecare acțiune, așteaptă să primească aceeași atenție și îndrumare și în câmpul muncii.

În general, generația millennials vede în managerii lor adevărați mentori și nu niște adversari. Ei urmăresc în permanență să își îmbunătățească aptitudinile prin traininguri și coaching. Din acest motiv oportunitățile de dezvoltare prin traininguri și programe de dezvoltare sunt cele mai căutate beneficii la un loc de muncă.

3. Millennials nu pot trăi fără tehnologie

Sunt înconjurați de telefoane, laptopuri și jocuri video. Preferă să facă din ce în ce mai multe acțiuni prin intermediul tehnologiei pe care o au la dispoziție, de la scrierea CV-ului, la aplicarea pentru un job și până la cumpărăturile online.

Înțelegerea generației Millennials nu ține doar de angajarea lor în companii ci și de acțiunile de marketing care îi vizează pe aceștia. Ținând cont de trăsăturile lor caracteristice, poți crea strategii de marketing reușite care să își atingă publicul țintă.