De ce ai nevoie de SSM / SU?

 

Gestionarea corectă şi responsabilă a activităţilor de securitate şi sănătate şi a activităţilor privind situaţiile de urgenţă în cadrul unei organizaţii aduce beneficii atât pentru salariaţi, cât şi pentru performanţa şi profitabilitatea afacerii. Toată lumea, de la lucrătorii individuali, societăţi, până la marile companii şi alte organizaţii pierd atunci când aceste activităţi sunt neglijate.

Legislaţia în domeniul securităţii muncii conţine prevederi specifice şi domeniului situaţiilor de urgenţă, în special pentru prevenirea incendiilor şi acordarea primului ajutor, cele două domenii conexe având numeroase cerinţe care se întrepătrund şi se completează (un incendiu apărut la locul de muncă poate avea implicaţii majore, generând adesea şi accidente de muncă).

Conform prevederilor legislative în domeniul SSM, orice organizaţie, indiferent de mărime sau sector de activitate, trebuie să deţină o documentaţie SSM, aşa cum este prevăzut în legislaţia specifică.

 

Descriere

Ce înseamnă SSM?

Securitatea şi sănătatea omului în procesul de muncă, SSM, este considerată acea stare a sistemului de muncă în care este exclusă posibilitatea de accidentare şi îmbolnăvire profesională.

Ce înseamnă SU?

Situaţiile de urgenţă (SU) cuprind domeniul incendiilor de orice fel, precum şi domeniul apărării civile (cutremure, alunecări de teren, inundaţii, avarii/accidente chimice, atacuri cu arme chimice, biologice).

Cum te ajutăm noi?

Te ajutăm să scapi de stresul provocat de întocmirea documentelor specifice pe linie de Securitate şi Sănătate în Muncă, să eviți amenzile inspectorilor în cazul unui control ITM, precum şi consecinţele negative ale unui accident de muncă în organizaţia ta.

Împreună vrem să reducem pe cât posibil suferinţa umană cauzată de incendii şi alte evenimente nedorite, prin măsuri adecvate care să conducă la evitarea riscurilor apariţiei unei situaţii de urgenţă şi la diminuarea pierderilor umane şi materiale, atunci când această situaţie apare în mod inevitabil.

    Beneficii

    • Reducerea sau chiar eliminarea accidentelor de muncă;
    • Conformitate cu cerinţele legale, deci reducerea sau chiar eliminarea sancţiunilor acordate de autorităţi (ITM şi ISU);
    • Creşterea productivităţii prin mai puţine zile de concediu medical în rândul salariaţilor, reducerea costurilor de asistenţă medicală;
    • Menţinerea în câmpul muncii a lucrătorilor în vârstă, cu experienţa bogată;
    • Îmbunătăţirea comunicării şi ridicarea moralului angajaţilor printr-un mediu de muncă adecvat;
    • Reducerea fluctuaţiei personalului;
    • Şanse sporite la licitaţii la care caietele de sarcini impun tot mai des cerinţe SSM şi SU respectate cu stricteţe.

    Ai nevoie de audit?

    Programare

    hr@sentio.ro
    0740309790

    Hai sa ne cunoastem!

    Sos. Nicolina nr. 145, et. 1

    …Așteptările mi-au fost depășite. Administrarea personalului, evaluarea angajaților, precum și consultanța oferită, serviciile pe care am colaborat până acum cu HR Sentio îmi garantează că sunt pe mâini bune.

    Maria Chioacă

    Administrator

    Servicii Resurse Umane

    Administrare personal

    Realizarea conform prevederilor legislative a tuturor documentelor ce țin de evidența personalului.

    Consultanță resurse umane

    Soluții personalizate, concrete, adaptate fiecărui mediu organizațional în parte.

    Evaluare personal

    Identificarea criteriilor de performanță pe baza cărora se va face evaluarea salariaților.

    Formare profesională

    Identificarea nevoilor de formare ale salariaților și organizarea procesului de formare profesională.

    Motivare și retenție personal

    Identificarea celor mai potrivite metode de motivare a salariaților.

    Auditare

    Identificarea nevoilor și provocărilor companiei tale în domeniul HR.

    Interesat?! Te contactam noi… 

    Lasă-ne numărul de telefon, iar în cel mai scurt timp vei fi contactat de un consultant Sentio.

    Birou

    Sos. Nicolina nr. 145
    Iasi, Romania

    Contact