fbpx

Administrare personal

Servicii HR
Solicita oferta - Te contactam noi!

De ce ai nevoie de administrarea personalului?

 

Încă de la primul contact al unui nou angajat cu firma angajatoare încep să apară tot felul de documente administrative. Departamentul de resurse umane se ocupă de realizarea lor corectă și adaptată la noile norme legislative.

 

Descriere

Printre activitățile specifice de administrare personal se numără următoarele:
– întocmirea/actualizarea dosarelor de personal
– întocmirea contractelor individuale de muncă și a actelor adiționale
– întocmirea documentației pentru modificarea/suspendarea/încetarea contractelor individuale de muncă
– completarea REVISALULUI
– întocmirea adeverințelor de salariat/medic de familie/vechime
– întocmirea Regulamentului intern
– realizarea fișelor de post
– realizarea Organigramei
– completarea anexelor AJOFM și menținerea legăturii cu această instituție
– reprezentarea în relația cu ITM-ul/suport în cazul controalelor ITM
– realizarea condicii de prezență
– realizarea dosarului de Formare profesională
– intermedierea relației cu prestatorul de servicii de Medicina muncii
– contractarea unui serviciu extern de Sănătate și securitate în muncă
– planificarea și evidența concediilor

Cum te ajutăm noi?

Întocmim toate documentele de resurse umane  care ar trebui să se regăsească în dosarul de resurse umane al unei firme, refacem documentele neconforme, în situația apariției unui nou salariat, realizăm de la 0 dosarul lui personal, întocmim toate procedurile conform legislației muncii,  iar pe măsură ce apar modificări în ceea ce privește activitatea salariaților în firmă, realizăm toate actele corespunzătoare.

Beneficiile

Apelând la specialiști în domeniu pentru administrarea dosarelor de personal din firma ta, în eventualitatea unui control ITM, vei avea garanția că toate documentele sunt întocmite corect, cu respectarea prevederilor legislației muncii și vei fi acoperit din punct de vedere legal în eventualitatea unor procese intentate de angajați.

Ai nevoie de audit?

Programare

hr@sentio.ro
 0750 420 832

Hai sa ne cunoastem!

Sos. Nicolina nr. 145, et. 1

…Așteptările mi-au fost depășite. Administrarea personalului, evaluarea angajaților, precum și consultanța oferită, serviciile pe care am colaborat până acum cu HR Sentio îmi garantează că sunt pe mâini bune.

Maria Chioacă

Administrator

Servicii Resurse Umane

Administrare personal

Realizarea conform prevederilor legislative a tuturor documentelor ce țin de evidența personalului.

Consultanță resurse umane

Soluții personalizate, concrete, adaptate fiecărui mediu organizațional în parte.

Evaluare personal

Identificarea criteriilor de performanță pe baza cărora se va face evaluarea salariaților.

Formare profesională

Identificarea nevoilor de formare ale salariaților și organizarea procesului de formare profesională.

Motivare și retenție personal

Identificarea celor mai potrivite metode de motivare a salariaților.

Auditare

Identificarea nevoilor și provocărilor companiei tale în domeniul HR.

Interesat?! Te contactam noi…

Lasă-ne numarul de telefon, iar în cel mai scurt timp vei fi contactat de un consultant Sentio.

Birou

Sos. Nicolina nr. 145
Iasi, Romania