Servicii
Echipa noastră este formată din specialiști cu experiență de peste 10 ani în servicii resurse umane, care pun mereu pe primul plan fericirea clientului și a angajaților săi.
Servicii resurse umane
Auditarea departamentului de resurse umane
Auditul are rolul de a identifica nevoile și provocările companiei în domeniul resurselor umane pentru a stabili cu exactitate care sunt acțiunile adecvate pe care urmează să le întreprindem la debutul colaborării.
În urma auditului, vom stabili diagnoza corectă a departamentului, pe baza căreia vom realiza următorii pași.
Administrare personal
Încă de la primul contact al unui nou angajat cu firma angajatoare încep să apară tot felul de documente administrative. Departamentul de resurse umane se ocupă de realizarea lor corectă și adaptată la noile norme legislative.
Specialiștii de resurse umane garantează existența tuturor actelor solicitate în eventualitatea unui control din partea inspectorilor ITM.
Formarea profesională
În urma unei analize și a unei evaluări a angajaților putem identifica nevoile individuale de formare.
Training-urile au atât rolul de a pregăti angajații pentru a fi cât mai eficienți la locul de muncă, dar și de a crește gradul lor de motivare și de fidelizare.
Evaluarea angajaților
Evaluarea personalului ajută companiile să aibă control permanent asupra indicilor de performanță a angajaților și să îi recompenseze corespunzător.
Sprijinim clienții în realizarea unei evaluări corecte și imparțiale a angajaților cu ajutorul unor instrumente specializate.
Consultanță resurse umane
În funcție de nevoile clientului și de provocările cu care se confruntă la un moment dat în ceea ce privește politicile de resurse umane, Sentio Solutions oferă soluții personalizate, concrete, adaptate fiecărui mediu organizațional în parte.
Consultanța în resurse umane se adresează atât companiilor care au un departament intern de HR, cât și celor care nu au o echipă specializată în acest domeniu.
Medicina muncii
Examenul medical la angajare este obligatoriu. Fiecare angajat trebuie să aibă la dosarul personal fișa de aptitudini eliberată de medicul de medicina muncii.
În urma controlului efectuat se stabilește dacă persoana care urmează să se angajeze este aptă pentru postul și locul de muncă pe care urmează să îl ocupe.
Organizare team-building
Dezvoltarea și unitatea echipei presupune participarea la activități comune. Activitățile recreative ajută la cunoașterea membrilor echipei, la o bună relaționare a acestora pe termen lung și implicit la rezultate pozitive pentru companie.
Pentru a atinge rezultatele scontate, este foarte important să fie stabilite foarte clar, de la început, obiectivele organizării unei astfel de activități.
SSM/SU
Legislaţia în domeniul securităţii muncii conţine prevederi specifice şi domeniului situaţiilor de urgenţă, în special pentru prevenirea incendiilor şi acordarea primului ajutor, cele două domenii conexe având numeroase cerinţe care se întrepătrund şi se completează (un incendiu apărut la locul de muncă poate avea implicaţii majore, generând adesea şi accidente de muncă).
Conform prevederilor legislative în domeniul SSM, orice organizaţie, indiferent de mărime sau sector de activitate, trebuie să deţină o documentaţie SSM, aşa cum este prevăzut în legislaţia specifică.
De ce să ne alegi?
Peste 10 ani experiență
Ne mândrim cu experiența noastră în domeniul resurselor umane.
Soluții personalizate
Oferim soluții adaptate nevoilor tale.
Profesionalism
Clienții noștri ne recomandă, te așteptăm la o întâlnire.
Local și la distanță
Oferim serviciile noastre atât pe plan local, în Iași, cât și pe teritoriul țării sau internațional.
Orice domeniu de activitate
Serviciile noastre se pretează pentru orice domeniu de activitate.
Consultanță
Oferim consultanță pentru compania ta.
Succes
Companii care ne recomandă