Medicina Muncii

Servicii HR
Solicita oferta - Te contactam noi!

De ce ai nevoie de Medicina Muncii?

 

Examenul medical la angajare este obligatoriu. Fiecare angajat trebuie să aibă la dosarul personal fișa de aptitudini eliberată de medicul de medicina muncii. Examenul medical efectuat stabilește dacă persoana care urmează să se angajeze este aptă pentru postul și locul de muncă pe care urmează să se angajeze.

În absența fișei de aptitudini eliberată de medicul de Medicina Muncii, contractul individual de muncă este nul.

Costul fișei de aptitudini se suportă de către angajator.

Totodată, este important de menționat faptul că fișele de aptitudini expiră după 1 an de zile și trebuie reînnoite.

 

Descriere

Prin contractarea acestui serviciu, vă oferim datele de contact ale cabinetului de Medicina Muncii cu care colaborăm noi, la cerere facem programarea pentru vizita medicală a salariatului care urmează să fie angajat, monitorizăm datele de valabilitate ale fișelor de aptitudini ale tuturor angajaților și efectuăm demersurile necesare pentru reînnoirea lor.

Lipsa acestui document din dosarul personal al salariatului se amendează în cazul unui control de la ITM. De asemenea, dacă a expirat termenul de valabilitate al examenului medical anual/periodic veți primi amendă din partea inspectorilor ITM.

    Cum te ajutăm noi?

    Realizăm toate demersurile pentru obținerea fișei de aptitudini în cazul unei noi angajări, ținem evidența termenului de valabilitate al fișelor tuturor angajaților, facem programarea salariaților la cabinet pentru reînnoirea lor și ținem în permanență legătura cu cabinetul de Medicina Muncii. 

      Beneficii

      Apelând la serviciile noastre, angajatorul nu mai are grija monitorizării valabilității termenului fișelor de aptitudini, iar în cazul unei noi angajări, noi realizăm toată procedura și formalitățile necesare obținerii avizului de muncă. 

      Totodată, angajatorul va avea garanția că în eventualitatea unui control de la ITM nu va fi amendat.

      Așadar, prin contractarea serviciului de administrare personal, specialiștii noștri efectuează și demersurile pentru obținerea avizului de la medicul de Medicina Muncii.

      Ai nevoie de audit?

      Programare

      hr@sentio.ro
      0740309790

      Hai sa ne cunoastem!

      Sos. Nicolina nr. 145, et. 1

      …Așteptările mi-au fost depășite. Administrarea personalului, evaluarea angajaților, precum și consultanța oferită, serviciile pe care am colaborat până acum cu HR Sentio îmi garantează că sunt pe mâini bune.

      Maria Chioacă

      Administrator

      Servicii Resurse Umane

      Administrare personal

      Realizarea conform prevederilor legislative a tuturor documentelor ce țin de evidența personalului.

      Consultanță resurse umane

      Soluții personalizate, concrete, adaptate fiecărui mediu organizațional în parte.

      Evaluare personal

      Identificarea criteriilor de performanță pe baza cărora se va face evaluarea salariaților.

      Formare profesională

      Identificarea nevoilor de formare ale salariaților și organizarea procesului de formare profesională.

      Motivare și retenție personal

      Identificarea celor mai potrivite metode de motivare a salariaților.

      Auditare

      Identificarea nevoilor și provocărilor companiei tale în domeniul HR.

      Interesat?! Te contactam noi… 

      Lasă-ne numărul de telefon, iar în cel mai scurt timp vei fi contactat de un consultant Sentio.

      Birou

      Sos. Nicolina nr. 145
      Iasi, Romania

      Contact