Comunicarea cu angajații – top 9 afirmații folosite cu succes

Gradul de angajament este adesea crescut de comunicarea cu angajații în mod excelent. Acesta este motivul pentru care cei mai extraordinari șefi  folosesc aceste 9 afirmații în mod constant și în unele cazuri, chiar zilnic.

Începe să folosești în comunicarea cu angajații aceste fraze cheie în mod constant și succesul tău ca manager va spori.

„Mulțumesc”

Recunoștința este pilonul principal care crește gradul de atașament al angajaților față de o companie. În plus, cei din generația Millenials sun mereu în căutare de recunoștință și feedback. Asigură-te că inițiativele tale prin care oferi recunoștință angajaților sunt consistente și sincere. Membrii echipei le vor aprecia cu adevărat.

„Privind în viitorul tău profesional, unde te vezi peste 6 luni și cum te pot ajuta eu să ajungi acolo?”

Adresând această întrebare, beneficiile sunt întreite. În primul rând îți arăți interesul față de dezvoltarea lui în cadrul companiei. În al doilea rând îi arăți că îți dorești să avanseze. Cel de-al doilea pilon care contribuie la creșterea gradului de angajament al angajatului față de companie este dezvoltarea carierei.

“Iată ce am dori să realizăm…”

Unul dintre cele mai apreciate calități ale unui șef excepțional este exprimarea clară a așteptărilor. Ceea ce îi diferențiază pe șefii extraordinari de cei medii sau slabi este abilitatea lor de a exprima modul în care activitatea zilnică a angajaților se încadrează în misiunea strategică a organizației. Întâlnirile cu membrii echipei tale și aprecierea importanței muncii lor pentru organizație, le va spori stima de sine și productivitatea.

„Mi-ar plăcea să valorificăm punctele tale forte și ceea ce știi tu să faci mai bine …”

Oamenii își doresc un job la care să își poată pune în valoare abilitățile și aptitudinile. Din fericire, majoritatea joburilor au o oarecare diversitate în ceea ce privește tipul de activități desfășurate și flexibilitate în ceea ce privește modul în care sunt realizate. De exemplu, dacă un angajat este foarte bun la lucrul în Excel, iar un altul scrie rapoarte foarte bune, este posibil să li se acorde mai multe atribuții care să corespundă abilităților lor.

Înțelegerea punctelor forte este foarte importantă pentru configurarea locului de muncă pentru un angajat, de aceea un șef extraordinar va întreba membrii echipei ce știu să facă cel mai bine. Uneori aceste conversații duc către reîncadrarea angajaților în alte departamente, dar ajută la menținerea angajaților de top în cadrul organizației.

„Vreau să știi că am încredere deplină în tine”

Nu este nimic mai frustrant decât un manager care nu are încredere în abilitățile membrilor echipei lui. Făcând această declarație, nu doar le inoculezi sentimentul de siguranță angajaților tăi, dar le oferi și libertatea de a reuși pe cont propriu, ceea ce le va crește stima de sine și sentimentul de împlinire pofesională. De asemenea, este foarte important să lași impresia membrilor echipei tale că pot veni oricând la tine să îți ceară ajutorul dacă au nevoie.

„Ce aș putea face mai mult pentru a te ajuta la locul de muncă?”

Șefii extraordinari oferă constant sprijin angajaților lor, iar angajații chiar apreciază asta. Chiar poți face această  întrebare să fie mult mai specifică, astfel: „Care sunt principalele 3 lucruri pe care le-aș putea face în mod diferit pentru a te ajuta la locul de muncă?”

“Aș vrea opinia ta în legătură cu ceva”

Șefii extraordinari cer constant feedback de la toți membrii echipei, individual, colectiv sau prin formulare anonime. Și mai important este că șefii cei mai buni acționează în urma feedback-ului, făcând schimbări semnificative la locul de muncă.

“Care sunt pasiunile și interesele tale în afara serviciului?”

Șefii excepționali își acordă timp pentru a-și cunoaște angajații la nivel personal. Indiferent dacă îi întrebi ce le place să facă în timpul liber, câți copii au, dacă și-au făcut planuri de vacanță, important este să le oferi impresia că nu îi vezi doar ca simpli angajați.

„Ce putem face mai bine pentru a merge mai departe?”

Să recunoaștem. Nu toate se întâmplă așa cum am plănuit. Oamenii fac greșeli, iar atunci când le fac, șefii fantastici îi tratează ca pe niște oportunități de învățare. Greșeala este cel mai bun profesor și o parte integrantă din succes.

Așadar, pentru a deveni manageri de succes, treceți în revistă declarațiile de mai sus ori de câte ori aveți ocazia. Vă vor ajuta să creșteți gradul de angajament al angajaților și să mențineți angajații de top cât mai mult timp în companie.

Sursa articol: kevinsheridanllc.com